26 Haziran 2026, 17:02:12
Dolar 46,6252
Euro 53,1733
Altın 6.062,27
BİST 14.285,62
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin 29°C
Parçalı Bulutlu
Mersin
29°C
Parçalı Bulutlu
Cts 30°C
Paz 30°C
Pts 30°C
Sal 30°C

Myanmar’da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi

Myanmar’da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi
26/06/2026 15:20
A+
A-

Myanmar polis yetkilileri, “Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü”nde, narkotik maddelerin imha sürecini tamamladı.

Ülkede düzenlenen operasyonlarda el konulan, 50 tondan fazla uyuşturucu madde ekiplerce yakılarak imha edildi.

Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulunun 1987’de uyuşturucusuz toplum hedefine ulaşmak, uluslararası alanda eylem ve işbirliğini güçlendirmek amacıyla aldığı kararla 26 Haziran, “Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü” olarak belirlendi.

Birleşmiş Milletler Uyuşturucu ve Suç Ofisi (UNODC), 2023’te cunta yönetimi altındaki Myanmar’ın, Afganistan’ı geride bırakarak dünyanın en büyük afyon üreticisi olduğunu açıklamıştı.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.